Panaszbejelentés és panaszkezelés
Cégünk elkötelezett a magas minőség mellett, Felnőttképzési engedéllyel rendelkező cégként belső minőségirányítási rendszert működtet, melynek része az esetleges résztvevői panaszok hatékony, korrekt kivizsgálása, kezelése és megelőzése.
Hiszünk a visszajelzések értékében, így bármely résztvevőnk számára adott a lehetőség, hogy panasszal éljen, legyen szó akár a képzési programok szervezéséről, azok lebonyolításáról, szakmai tartalmáról, vagy akár a biztosított infrastruktúráról.
Mit tehetek résztvevőként ha nem vagyok elégedett?
Büszkék vagyunk a szolgáltatásaink magas értékeléseire, azonban ha mégis panasszal élne, az alábbi lehetőségekkel élhet:
Egyrészt, minden képzésünk esetén minőségi garanciát kínálunk, azaz, ha az első alkalom (egy alkalmas képzések esetén blokk) során a résztvevő jelzi, hogy a képzést nem kívánja folytatni, bármiféle fizetési kötelezettség nélkül a képzésből kiléphet.
Másrészt, utólagos panaszát bármely résztvevő az alábbi adatok megadásával jelezheti a helyszínen (1118 Budapest, Kelenhegyi út 29/b – ügyfélfogadás előzetes egyeztetés szerint), vagy elektronikus formában az info@promanconsulting.hu email címen:
- Résztvevő neve
- Képzés megnevezése, helyszíne és dátuma
- Tréner neve
- Panasz jellege (tréner/infrastruktúra/szakmai tartalom/tajékoztatás/kapcsolattartás/egyéb)
- Panasz részletes leírása
- Igényelt ellentételezés/megoldás
Mi történik a panaszbejelentés után?
A panaszokat igyekszünk a lehető leghamarabb kezelni és orvosolni, az alábbi folyamat szerint:
- Panasz befogadása és annak kezelésének várható idejéről, folyamatáról 2 munkanapon belül értesítést küldünk
- A panasz értékelését az erre kijelölt kollégák végzik, mely során értékeljük a panasz jogosságát és részletes indoklással ellátott információt küldünk az értékelés eredményéről, mely maximum 10 munkanapot vehet igénybe
- Amennyiben a panaszkezelés eredményével résztvevő nem elégedett, úgy személyes, vagy online keretek közt igyekszünk mindenki számára megfelelő megoldást találni a problémára
- Természetesen ha a fenti folyamat nem vezet eredményre, a résztvevőknek lehetőségük van a lakóhelyük, vagy tartózkodási helyük szerint illetékes békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségei itt érhetők el: https://bekeltetes.hu/