Panaszbejelentés és panaszkezelés

Cégünk elkötelezett a magas minőség mellett, Felnőttképzési engedéllyel rendelkező cégként belső minőségirányítási rendszert működtet, melynek része az esetleges résztvevői panaszok hatékony, korrekt kivizsgálása, kezelése és megelőzése.

Hiszünk a visszajelzések értékében, így bármely résztvevőnk számára adott a lehetőség, hogy panasszal éljen, legyen szó akár a képzési programok szervezéséről, azok lebonyolításáról, szakmai tartalmáról, vagy akár a biztosított infrastruktúráról. 

Mit tehetek résztvevőként ha nem vagyok elégedett?

Büszkék vagyunk a szolgáltatásaink magas értékeléseire, azonban ha mégis panasszal élne, az alábbi lehetőségekkel élhet:

Egyrészt, minden képzésünk esetén minőségi garanciát kínálunk, azaz, ha az első alkalom (egy alkalmas képzések esetén blokk) során a résztvevő jelzi, hogy a képzést nem kívánja folytatni, bármiféle fizetési kötelezettség nélkül a képzésből kiléphet. 

Másrészt, utólagos panaszát bármely résztvevő az alábbi adatok megadásával jelezheti a helyszínen (1118 Budapest, Kelenhegyi út 29/b – ügyfélfogadás előzetes egyeztetés szerint), vagy elektronikus formában az info@promanconsulting.hu email címen:

  • Résztvevő neve
  • Képzés megnevezése, helyszíne és dátuma
  • Tréner neve
  • Panasz jellege (tréner/infrastruktúra/szakmai tartalom/tajékoztatás/kapcsolattartás/egyéb)
  • Panasz részletes leírása
  • Igényelt ellentételezés/megoldás

Mi történik a panaszbejelentés után? 

A panaszokat igyekszünk a lehető leghamarabb kezelni és orvosolni, az alábbi folyamat szerint:

  • Panasz befogadása és  annak kezelésének várható idejéről, folyamatáról 2 munkanapon belül értesítést küldünk
  • A panasz értékelését az erre kijelölt kollégák végzik, mely során értékeljük a panasz jogosságát és részletes indoklással ellátott információt küldünk az értékelés eredményéről, mely maximum 10 munkanapot vehet igénybe
  • Amennyiben a panaszkezelés eredményével résztvevő nem elégedett, úgy személyes, vagy online keretek közt igyekszünk mindenki számára megfelelő megoldást találni a problémára
  • Természetesen ha a fenti folyamat nem vezet eredményre, a résztvevőknek lehetőségük van a lakóhelyük, vagy tartózkodási helyük szerint illetékes békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségei itt érhetők el: https://bekeltetes.hu/